הרבש"צים פתחו בשביתה: "בנט שכח אותנו"

ישראל רובין No Comments on הרבש"צים פתחו בשביתה: "בנט שכח אותנו"

רכזי הביטחון הישוביים דורשים מהשר בנט הסדרה של תנאי העסקתם ושל מרכיבי הביטחון ביישובים, בעקבות אי היענות לפניותיהם – פתחו הרבשצ"ים בשביתה

קריית משרד הביטחון בתל אביב צילום: משה שי / פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וועד רכזי הביטחון היישוביים (הרבש"צים) הארצי יחד עם ההסתדרות הלאומית הודיעו ביום שישי על כך שרכזי הביטחון היישובים בכל הארץ ימשיכו במחאתם ויתחילו את עבודתם מחר (שני) החל משעה 10 בבוקר וזאת לאחר שניתקו כבר כל קשר עם צה"ל.

רכזי הביטחון הישוביים דורשים מהשר בנט הסדרה של תנאי העסקתם ושל מרכיבי הביטחון ביישובים, ומפצירים פעם אחר פעם בפקידי משרד הביטחון ובשר נפתלי בנט, להיפגש בכדי להסדיר סוגייה זו.

כזכור, הכרזה על סכסוך העבודה, משמעותה היא, כי רכזי הביטחון רשאים לפעול בצעדים ארגוניים שונים לרבות עיצומים, עיצומים חלקיים ושביתה כחלק ממימוש זכות ההתארגנות וקידום מטרותיהם אל מול מעסיקם.

מוועד הרבש"צים הארצי וההסתדרות הלאומית נמסר כי: "אנו פועלים כל עת בכדי לקדם את סוגיית העסקת רכזי הביטחון ואת הפגיעה בקיצוץ מרכיבי הביטחון ביישובים בכלל מדינת ישראל. עד כה נתקלנו באטימות והתעלמות מוחלטת מצד משרד הביטחון, כשעדיין מסרב לשבת עמנו לשולחן הדיונים, זאת לאחר הכרזה על סכסוך עבודה ונקיטת הליכי מחאה של התנתקות מצה"ל".

"לצערנו", הוסיפו בוועד, "אנו מאולצים לצעדים נוספים כנגד משרד הביטחון. אנו תקווה כי נציגי משרד הביטחון ישימו קץ למצב זה וימנעו נקיטת צעדי מחאה נוספים והשבתה כללית. כלל רכזי הביטחון ביישובי מדינת ישראל, הינם חלק בלתי נפרד מצה"ל, פועלים ונכונים לילות כימים ולכל משימה. אנו גאים להיות שליחיה של המערכת הצבאית ואין לנו דבר ועניין כנגד צה"ל, היישובים או המועצות. השר נפתלי בנט, תפסיק להפקיר אותנו".



0 תגובות